Sista dagen i underbara California

Jag lar val skriva ett litet inlagg innan jag aker harifran.
Mina 2 veckor har har varit helt underbara! Jag kommer aldrig vanja mig vid tanken att aka harifran.

Forsta veckan nar Linda var har sa tog vi bara dagarna som de kom och gjorde vad vi kande for, jag har gjort ungefar samma sak nu den andra veckan, vilket har varit otroligt skont!
Jag kommer beratta (nastan) ;) allt som har hant under veckorna och lagga in bilderna senare nar jag ar tillbaka i Delaware igen, vilket jag kommer vara imorgon kvall kl 8pm eastern time. Dock maste jag upp valdigt tidigt imorgon for att komma med flyget fran LAX till Milwaukee, WI och sedan mot Philly igen. Anna ar sa snall och ska hamta upp mig pa flygplatsen dar. :)

Jag har packat nastan allt och hoppas att vaskan gar att stanga ;) Haha.
Sa nasta gang jag skriver ar jag hemma i DE igen. Det kanns val ok att komma tillbaka nu nar killarna borjar skolan igen och allt blir 'som vanligt' igen. :)

Far se om jag ska traffa Matt ikvall eller om det blir middag har hemma.
Hors ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0