SEX MÅNADER!

Klockan är strax efter 05.00 hemma i Sverige. 15 september. Det innebär att jag har varit i USA i 6 månader, det är helt sjukt vad tiden gått fort!
12 mars hade jag avskedsmiddag på Helt enkelt, sedan blev det Interpool en stund innan det blev Heartbreak med mina kära vänner :D
Hade så himla roligt den kvällen, dock lite sorgligt också såklart.

Sedan på lördagen var jag och syrran hemma och tittade på Melodifestivalen med en av mina vänner också. :)
Söndagen var jag med Jonte och Lina, dock inte samtidigt. Jag var med Jonte på Max för sista gången på väldigt länge och så åkte vi till Bönan för skoja skull och sen till Sätra.
Sedan åkte jag till Lina där vi hade Gossipdag och pratade massa skit som vanligt.
Det var min sista helg hemma innan jag åkte på måndagen.

Vem kunde tro att jag skulle sitta här nu, sex månader senare och hunnit med massa roliga saker?!
Ska försöka göra en liten lista på vad jag hunnit med nu,

-Florida, Captiva och Sanibel Island
- Baltimore, MA massa gånger eftersom killarnas pappor bor där.
-New York City
- Washington DC, två gånger
-West Virginia, whitewater rafting
-Philadelphia såklart. Hockeymatcher och baseballmatcher & IKEA!
- Delaware beaches!
-California med Lindis! ;)

Nu har jag säkert glömt något, men det får vara sådär så länge för nu är jag trött och ska sova. ;)
Imorgon ska jag träffa Elise som kommer upp hit så det blir skoj! :D

Hihi, en bild strax innan jag åkte till USA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0