Phillies game

Trots att jag var väldigt trött igår så följde jag med Giulia och den nya aupairen Xenia, som tar efter i Giulias värdfamilj. Hon är från Tyskland och var väldigt trevlig!
Igår packade jag faktiskt upp väskan från LA, orkade inte ha den ligga bara... fast annars brukar det ta några dagar innan man orkar göra det.
Hur som helst... ja Phillies är ju Philadelphias baseball lag, så därför lär man ju ha en sån tröja/t-shirt så en sån åkte jag och införskaffade igår medans killarna var i skolan (igår var deras första dag), och jag träffade även Anna en snabbis.
Som vanligt var det knökfullt där inne, alltså 45.000 pers. Mycket folk!



Matchen var faktiskt mycket roligare den här gången nu än den första gången jag var där för då fattade jag inget av den, men det tar sig ;) Hängde på Giulia hem en snabbis efteråt och så fick jag lite grejer som hon inte skulle ha med sig hem. Hon åkte nämligen till L.A. idag på sin resemånad. Dåligt avis jag är! Vill också :(
Som tur är så kommer hon hit igen sista september så jag hinner träffa henne igen innan hon åker.

Sen funderar jag starkt på att färga mitt hår brunt igen... Nu när det faktiskt börjar bli höst här också! Löven börjar falla av träden. :)
Vad mer...? Hockey! Jag håller faktiskt koll på Brynäs och deras träningsmatcher går ju bra. Skönt med krossen mot Djurgården, helt rätt! ;)
Inte långt tills pappa och syrran kommer heller! Det kommer bli skoj :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0