King of Prussia + annat som hände i helgen.

Fredags kvällen blev väldigt lugn, var bara hemma och slappade.
Lördag morgon åkte jag till Becky i Wilmington och efter det tog vi hennes bil och hämtade upp Cornelia som är ännu en ny aupair från Schweiz. Sen blev det ett till stopp på Concord mall för att hämta upp Johanna, innan det bar av till King of Prussia. :)
De är ett gigantiskt köpcenter nära Philadelphia som är ett av de största i USA! Jag har för mig att de bestod utav 3 byggnader, vi var bara i "huvudbygganden", det räckte gott och väl ;)


(Becky's bild)
Vi åkte därifrån runt 5 tror jag klockan var, var hemma efter 6 igen och jag åkte tillbaka hem för att byta om osv innan jag åkte till Diana som är en aupair från Mexiko. Hennes värdföräldrar var bortresta, så hon hade hand om barnen under hela tiden de är borta.
Hur som helst så ville min värdmamma veta var hon bodde, så sa jag att det var på Barley Mill rd (där är det typ bara stora och väldigt fina hus) och hon säger; "jag måste få följa med!!" Hon var såklart inte seriös från början, men sen när jag sa att hon kunde hänga på så gjorde hon det för att hon så gärna ville se huset. Haha!

Det här huset var så otroligt stort och fint! Jag fick inte ens med hela kortsidan på huset på bild.! 3 garageportar hade dem.


Becky, Cornelia och Johanna :D
Min värdmamma stannade kvar och drack lite margaritas och fick en halv rundtur av huset innan hon åkte hem igen. :P


Jag i ett av vardagsrummen de hade där nere. De hade till och med 2 kök på samma våning, ett extra för när de beställde catering osv. ;) Hur ofta man nu gör det. Haha.
- Idag sov jag till 11 någongång och det blev en riktigt slapp dag. Skönt! Inte mycket som hände idag heller. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0