Kid Shelleens

Min dag igår var ganska kass, jag var på dåligt humör och efter skolan hade N med sig en kompis hem för en playdate. En till unge att ta hand om alltså. Inte det att jag har något emot honom, Ryan heter han, jättesöt och snäll. Men N blir sur väldigt lätt och gjorde mig arg när jag sa att de skulle gå ut och leka istället för att sitta inne med sina DS och pokemon spel, när det var så fint väder ute. Men N vägrade. Sen när Ryans mamma kom (tack och lov!) så DÅ skulle de gå ut och leka. Doh. Men det gick inte, för de var tvugna att åka hem, så synd. ;) Maha, elak jag är ibland. Men ibland orkar jag bara inte.

Så, samma kväll var det dags för aupair-möte på en restaurang i Wilmington som heter Kid Shelleens. Så jag träffade de andra aupairerna och Nick, min LCC som inte kände igen mig. "Have we met before?" Hahaha!
Blev turkey burger där innan jag åkte hemåt igen.

En annan sak som faktiskt var bra igår, var att Brynäs vann över Djurgården! wohoo! Dock kunde jag inte lyssna för att de hade tekniska problem från arenan :/ Huvudsaken är att de vann iallafall.
En mindre bra sak var att Flyers förlorade mot Toronto igår, 3-2 blev det i övertid. Dock är det ju bara träningsmatcher, men ändå. NHL-säsongen börjar i oktober. :)


Ikväll ska min värdmamma och killarna åka till Baltimore, där hon ska lämna av dem hos N's pappa. Får se om jag hänger på, de skulle ev stanna på Towson mall.... ;) hihi.
Annars ska jag träffa Becky och Diana ikväll för några drinkar på Main Street i Newark! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0