God mogron

Igår träffade jag Elise på Christiana Mall där hon var med sin värdmamma och Jack, det var jätteroligt att träffa Elise igen! Och igår kväll åt vi middag här hemma jag, Bonnie och Matt. Noah var med sin pappa och Mark var med sin dotter. Vi satt bara och pratade, flummade och lyssnade på musik. :)
Sedan kom Becky och hämtade upp mig så åkte vi till Starbucks i Kenneth Square för att träffa de andra aupairerna, det var trevligt och vi åkte tillbaka hem runt 22. :)

Nu sitter jag i vardagsrummet här nere och tittar på Fresh prince i Bel Air, samtidigt som jag pratar på Skype med Anna och pappa. Jag har nyss ätit frukost, det blev en äggmacka med skinka och apelsinjuice. Hehe.
Nicenice.

Ikväll spelar Brynäs sin första match för säsongen hemma i Läkerol, hela min familj ska dit. Jag vill också! Pappa ska ringa mig så jag får höra introt iallafall ;)


:D
Kanske återkommer senare idag om jag hittar på något roligt att skriva om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0