Fredagskvällen

Efter att jag hämtade upp killarna från skolan igår så åkte jag, Noah och Bonnie till Baltimore för att lämna av Noah till hans pappa. Vi skulle möta honom vid Towson Mall, och utanför T.G.I Friedays såg vi en kille som stod utanför med en bukett blommor. Vi drog en slutsats på att han såklart väntade på en dejt, och med tanke på hur killen såg ut så ville vi gärna se hur hans dejt såg ut. Så vi parkerade bilen och skyndade oss ner dit igen. Haha.

Ja. Vad säger man? Haha, när vi åkte förbi först så stod han med handen i brallan och typ kliade sig. Så vi var bara tvugna att se hur hans dejt såg ut.

Jag och Noah, medans vi väntade på dejten, och hans pappa att komma och hämta upp honom ;)
Hur som helst, hans dejt kom. Hon var mentally challenged. Haha. Elakt, men det var lite roligt för det visade sig att han förmodligen var det också. xD
När vi hade skrattat klart åt det så gick vi in till älskade Ed Hardy och shoppade loss..... Not. Men jag fick med mig en kepa och en tröja därifrån iallafall. :)
Sedan åkte jag och Bonnie till IKEA i Baltimore och åt lite lax och köttbullar :D Himla gott!


yeye. Sedan åkte vi hemåt till Delaware igen. Efter att vi vart hemma några minuter så kom Becky och Diana och hämtade mig så åkte vi till Main St. i Newark för lite party :D De var ett nytt ställe som hade öppnat där så vi gick dit, det var helt okej! På vägen träffade vi lite folk också.... Haha.
Becky, Diana och jag :)


americans.... lol
Idag vaknade jag 11.30, skööööööööööönT! ;)
Jag, Bonnie, Matt och Foxxy åkte till Mark för att lämna hans telefon som hade glömde hemma. :)
Foxxy och Wawa ;) Haha!

elin och Foxxy ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0