Bates Motel

Bates Motel är ett ställe i Pennsylvania som de har varje år på Halloween, det är ett horrorhouse, ett av USA's värsta.(!!!!) Seriöst, jag hatar såna ställen! Tydligen kommer de fram och tar tag i en och grejer, jag kommer ju börja gråta då! Haha, jag starkt ogillar det.



Sen att jag måste betala 25 jäkla dollar för att bli skrämd och börja gråta bli ju ännu roligare ;)
Och så måste man såklart klä ut sig... Ska jag kanske vara Elin Nordegren Woods med en golfklubba i handen? Hahaha, det hade varit kul, men vi får se.
Idag träffade jag också Anna på Main St. för lunch på Panera bread. :)
Ska nog gå och lägga mig snart... är supertrött och klockan är typ 20.00..

Kommentarer
Postat av: becky

skojar du lr...jag e oxå livrädd för såna saker, så vi får hålla varandra i handen o bara gråta lr gömma oss;)

2010-10-01 @ 04:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0