åska, blixtrar och regnar

..gör det utanför mitt fönster just nu.
Jag kom precis hem från Starbucks där jag träffade de andra aupairerna, lika trevligt som vanligt. Åkte dock hem lite tidigare eftersom det började regna.

Idag började dagen som vanligt, efter att jag hade skjutsat killarna till skolan så tog jag det mest lugnt. Skulle ha städat i köket egentligen, men min värdmamma jobbade hemifrån idag pga. att hon var sjuk. Så det blev inte så mycket städande där eftersom hon satt där och hade telefonmöten. :p

Runt 10.30 blev jag väldigt trött utav någonanledning och la mig i soffan och somnade. Vaknade igen 2 timmar senare, och sedan var det att åka och hämta dem från skolan igen. Det var riktigt skönt att ta en liten nap mitt på dagen sådär. ;) Min värdmamma trodde jag var sjuk. Haha :)

Så nu när jag åkte hem från Starbucks så var det som sagt världens oväder. Jag brukar aldrig bli rädd för sånt, men här i USA är det fan lite läskigt. :p Hela himlen lyser upp ljus-lila med gigantiska blixtrar! Häfigt men lite skrämmande ;)

Sen tönt som man är så gillar jag såklart JB ;) Bieber fever! Haha.
Jag gillar den här låten, den är gullig ;)

Ska lägga mig och fortsätta läsa LA Candy nu innan jag somnar. :)
Godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0