Ansiktslyft?

Såklart man inte kan vara utan drama såhär på fredagskvällen. Men det är ingen stor grej, huvudsaken är att allt blir bra!
Jag och killarna har nyss ätit en varsin(!) pizza från Domino's, de hade två med bara ost på och jag hade med pepperoni på. yummy!
Min förkyldning känns lite bättre faktiskt, det är värst på morgonen..
Så nu sitter jag här med Noah i vardagsrummet och tittar på The Avatar...en tecknad serie på Nickelodeon. Ruligt.

Imorgon ska jag förhoppningsvis träffa Becky och Cornelia som är nya aupairer och åka till King of Prussia, strax utanför Philadelphia, som blir första gången för mig där. Ruggit dåligt att jag inte vart där innan faktiskt. ;)

Haha, på tal om ingenting så är det så roligt när jag hämtar killarna på skolan så brukar Noah och hans klasskompisar träffas på ett baseball field på skolan efter att de har slutat. Och då träffas ju såklart alla mammor också, och så Elin. De står och pratar om ansiktslyft och laserbehandlingar som kostar väldigt mycket pengar och står och jämför typ var de har gjort vad osv. Jag står tyst bredvid och låtsas vara intresserad. Haha! :)

Nu är det förövrigt otroligt skönt ute! Trots att det är ganska kyligt på morgonen och kvällarna så är det ändå sommarvärme nu på dagarna, SVENSK sommarvärme! Det känns som att man kan andas frisk luft igen. När det har blåst lite tidigare i somras så har vinden inte svalkat det minst, men nu så! :)
-Jag längtar faktiskt till hösten och vintern nu, ha på sig mysiga tröjor och tjocka vinterjackor. Det får vara nog med värme för i år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0