älskade fredag!

HELG HELG HELG!

Även fast det bara är morgon här nu så känns det ändå skönt med fredag, den här veckan har gått riktigt fort!
Ikväll blir det nog lugnt, jag börjar bli förkyld, så jag ska bara ta det lugnt. Och imorgonkväll ska jag kanske hem till Diana, en tjej från Mexiko som också är aupair. Dit ska också Becky och Ang. Diana jobbar så vi kommer dit när hon har lagt kidsen så ska vi göra middag eller något. :)

Elitserien startade väl inte klockrent kanske. Brynäs förlorade mot Modo hemma i Läkerol igår med 0-2. Men både pappa och Anna ringde mig igår när de hade introt, jag hörde inte så jättebra, men av det jag hörde så lät det inte som att det var en bra låt som intro. Stämmer det?

Nu har jag precis skypat med Jonte, han har uppdaterat mig med all ny info om vad som har hänt hemma i Gävle ;) Det var inte så mycket nytt dock.. vi pratade Brynäs och Flyers-tröjor typ. Haha. =)

På söndag fyller pappa 50 år också! :D Spännande ;)

Från Universal studios ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0