30 september

Idag är det torsdag, vilket innebär att min värdmamma kommer hem från Tyskland idag! Det kommer bli skönt, så nu kommer jag att kunna gå ut och träffa vänner på kvällarna igen. :)
Jag har bara suttit hemma från att jag har hämtat dem från skolan, så har man bara blivit sittande efter att vi har gjort läxorna och ätit middag. Sedan är det läggdags för Noah 8.30 varje kväll.

Imorgon ska jag träffa Sara och Camilla på kvällen och så ska vi till Newark en sväng. På lördag fyller Matt 15 år, inte helt säker på vad som händer då, men det blir nog bra. Känns som att det inte spelar någon roll vad min värdmamma gör för honom, han klagar på allt ändå. När vi kommer hem från skolan så springer han upp till sitt rum direkt och sätter sig vid datorn, där sitter han tills vi äter middag, han slänger i sig maten och springer upp dit igen. När min värdmamma ska vara snäll och ta med honom ut på grejer så klagar han hela tiden, lite tråkigt bara..

Hur som helst... nu är det mindre än en månad kvar tills pappa och syrran kommer hit! Det kommer bli riktigt roligt då jag hämtar dem på flygplatsen i Philly den 29 oktober :)
Igår kväll satt jag och tittade på Flyers-Islanders på tvn, det var en bra match trots att det bara är pregames matcher fortfarande.
Och idag spelar Brynäs hemma i Läkerol mot Södertälje, hoppas det blir en bra match! =)

Annars då...jo det spöregnar ute just nu, det kommer nog hålla i sig hela dagen skulle jag tro. Sen ska jag ev träffa Anna på Main St. för lunch.
Haha, vilket osammanhängande inlägg det här blev, men det får duga :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0