Söndagen

På helgerna så låser jag alltid dörren till mitt rum, då vet jag att jag får vara i fred och sova så länge jag vill. Tills igår. Jag vaknar lite halvt av att någon står och försöker öppna min dörr, men den var ju som sagt låst, och så länge det inte är någon som knackar eller säger mitt namn så skiter jag i det, för jag vill ju sova. :p Det blir tyst efter en stund och sen kommer Noah in genom dörren, han lyckades låsa upp dörren ut ifrån... Great.
Inte nog med det, jag låtsades sova så kanske han skulle låta mig vara i fred så jag kunde sova vidare, men där hade jag ingen tur heller. Han börjar med att typ klappa mig på huvudet väldigt försiktigt och när jag inte reagerade så började han peta mig i ansiktet, haha! Då frågade jag vad han ville, så sa han "It's time to go up Elin!" Varav jag frågade vad klockan var, och han sa 7.00. WHAT??? Ungen väcker mig klockan 7.00 på min lediga dag! :p Jag sa att jag skulle sova några timmar till och eskorterade han snällt ut ur mitt rum och låste dörren, igen. Jag somnar om, Noah kommer in en timme senare och säger att han vill ha frukost. Jag sa bara att han skulle gå och kolla med hans mamma, så sov jag i ett par timmar till ;)

När jag ätit frukost och gjort mig iordning så hängde jag på min värdmamma till Dick's, det är typ som Stadium eller Inter sport, hon behövde nya träningsskor. Haha, vi hittade mössor också, de var riktigt mysiga! Jag skulle inte köpa den från början för den kostade 35 dollar, vilket kanske är lite väl mycket för en mössa (eller så har jag blivit snål), men min värdmamma tyckte att jag skulle ha den så hon köpte en till mig och en till sig själv. Så nu har vi exakt likadana mössor. ;)


Vi stannade på Wawa på vägen hem och köpte med oss lunch innan vi åkte till Noah's klasskompisar, Dallas och Dakota som hade födelsedagskalas, det var kul där. De har 4 hästar och getter, dock var 3 av hästarna väldigt beniga och smala...


Vi åt tårta innan vi åkte tillbaka hem hit och jag hoppade in i Volvon och åkte hem till Cornelia där Becky också var så kollade vi på första och andra American Pie filmerna. =)


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh din värdmammi är så söt... och du också :) <3

2010-10-04 @ 18:59:05
URL: http://liaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0