Warning for the crazy driver

Kom nyss hem från Christiana Mall.. kände för att åka dit en snabbis, inte för att jag direkt behövde något, bara ändå ;) Var inte där sålänge, ville mest gå till Apple Store för att se hur mycket en ipod-touch kostade där. Det går att hitta billigare!

En sak som jag har tänkt på nu de senaste dagarna är att pappa kommer att klaga väldigt mycket på min körning, för den har inte direkt blivit bättre under en tid i det här landet ;) Amerikanare kör som idioter och därefter blir jag det också. Haha. Så illa är det kanske inte, men han kommer att klaga, det vet jag.
-Visste ni att körkortsteorin här i Delaware bara är 30 frågor, varav att man ska ha 24 rätt för att klara det. Uppkörningen är väldigt lätt också...
Lite skillnad i jämfört med Sverige!


Hm, ja det var väl allt för den här gången. höhö. Om 2 dagar kommer jag att träffa pappi och anni. :D weeiii!

Kommentarer
Postat av: becky

ooohhh jag ska göra testet idag om där inte e för lång kö=)

2010-10-27 @ 19:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0