20 oktober 2010

Happ, det där med hockeyn jag skrev i förra inlägget gick ju inte så bra, så det är lika bra att inte skriva något mer om det alls ;)
Vad som är mycket mer intressant är att jag ska på NHL-hockey på lördag! Kommer bli fruktansvärt roligt! :D Flyers spelar mot Toronto Maple Leafs =)

Idag är det onsdag, och det är en lite mer slapp än vanligt, vilket alltid är skönt. Min värdpappa, Mark börjar alltid jobba vid kl 06.00 på morgonen, och eftersom att han jobbar i Philadelphia så lär han åka strax efter 05.00 varje morgon för att hinna i tid dit. Imorse var inget undantag, förrutom att brandlarmet gick av vid 05.00. Haha, jag låg såklart och sov som alla andra i huset och flög upp ur sängen och trodde jag hade försovit mig av någon anledning. Jag kunde sova 1½ timme till innan jag var tvungen att gå upp. Och idag var jag ännu tröttare än vad jag brukar vara, gick runt som en zombie och gjorde frukost och packade luncher.

När jag vart med dem till skolan så åkte jag hem och la mig i sängen och somnade om, vaknade vid 11.00 igen och det var så himla skönt att sova! Borde göra så lite oftare ;)
Mmm, så sen idag ska jag hämta Matt vid skolan. Min värdmamma har startat en legoclub med Noah och 5 andra killar i hans klass efter skolan varje onsdag, så de är där en timme efter skolan idag. :)
Sen blir det väl att hjälpa Noah med lite läxor innan hans pappa kommer och hämtar han för middag. Så det blir nice.

Och nu är det 9 dagar tills pappa och syster kommer! Känns lite overkligt..Jag fattar det nog inte att de ska komma hit än.
Idag är det 20 oktober vilket betyder 2 saker, för det första så är det Susa's födelsedag, så grattis på 21 årsdagen Susa!! :D
Och för det andra så är det 2 år sedan jag åkte till Los Angeles helt själv.. Haha :')
Naw, liten jag var! ;) Här på Rodeo Drive!

Venice beach

Jag och Miley Cyrus + Hugh Hefner;)

Förresten så har jag hört att det snöar hemma i Gävle, det låter mysigt. Jag ser fram emot tills vi får snö här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0