16 oktober

Igår när min värdmamma kom hem så sa hon "Elin, kom hit och håll fram dina händer och blunda." Eeh ok? Gjorde såklart som hon sa och när jag öppnar ögonen så ligger det 2 st Flyers biljetter där!!! :D:D:D Blev så sjukt glad! Så nu ska jag hitta någon att gå på matchen på lördag med ;)

Sedan så gjorde jag mig iordning och så åkte jag och Becky hem till Cornelia, där jag (äntligen) fick träffa hennes värdpappa ;) När jag gjort det så gick vi ner i källaren och tittade på American Pie 3, som de första två filmerna så är den såklart väldigt rolig!

När filmen var över så åkte jag och Becky hem till Diana och hämtade upp henne innan vi åkte till West Chester för lite party. Inne på Barnabys så var det inte så jättemycket folk när vi kom, men lite senare blev det helt packat med folk! Träffade lite igenkända ansikten och även 3 killar från Holland. Hahaha, de var väldigt roliga och bjöd på dricka. ;) Den ena var gift, men han tog av sig sin ring och ville förlova sig med Becky istället! Så jäkla roligt!



Jag drack ett par orange crush.. det räckte nästan för mig den kvällen. Men dum som man är så köper man ju bara mer och mer.. Haha!
Hur som helst, stället stängde kl 02.00 tror jag och vi åkte tillbaka till Delaware och jag slocknade så fint i Becky's säng. Imorse så var jag såklart sugen på mat.... onyttig mat. Därför bestämde jag att vi skulle åka till Donken, det satt fint!
Sen åkte vi hit och fick lite vägbeskrivningar till en farm där de har pumpor och massa mer.. Det var kul att gå runt där och titta. Dock gick vi aldrig in på själva stället..det kostade $8 i inträde, så vi kände att det inte var värt det.





För ett tag sedan kom jag hem från middag med Becky och Cornelia på Tony's, det blev en väldigt god chicken cheese steak sallad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0