Yeah you fancy huh?

Imorse fick jag äntligen sova ut iallafall, jag klev upp runt 10 så det var skönt.
Utan att veta om det så skulle Mark vara hemma halva dagen idag, så då stack jag, Becky och Cornelia iväg till IKEA i Philadelphia en snabbis. Där blev det köttbullar, knäckebröd, kaviar, julbockar och knäckebröd.
Jag kom hem runt 15.00 igen, precis när Mark skulle iväg, så det var bra timing!

Efter det blev det bara slapp.. Jag tog med Matt till en affär som heter Gamestop, han fick ju presentkort av mig därifrån när han fyllde år så han köpte något spel nu.
Sedan hyrde jag The last song från OnDemand, har velat sett den aslänge, så idag passade det bra. Den var dock väldigt sorglig, men bra. Fast efter att ha sett den så blev jag bara väldigt nere...så nu sitter jag och lyssnar på låtar som är typ "jag-saknar-allt-och-alla-tycka-synd-om-mig-själv-låtar."

Jag saknar många hemifrån väldigt mycket.♥

Haha, jag vet inte om jag är konstig eller något, men lyssnar jag på en speciell låt så förknippar jag den med en viss person och minnet jag har med den/dem personerna.
Typ Hotel room service, Hot, I know you want me, I gotta feeling mfl. så tänker jag på min första och andra Alanya-resa förra året. Så jag tänker på alla minnen från den tiden med Jonte, Eric, Johanna, Linda, Carro, Viktor, Gustaf och Remi. Och alla äckliga turkar såklart, men dem försöker jag förtränga. ;)
Hör jag Fairytale med Alexander Rybak så tänker jag på Remi och min och Carro's resa till Oslo förra året. ;) Haha.
Hör jag Hold tight, som var Brynäs intro säongen 09/10 så tänker jag på Anna Palm och Heartbreak. "Brynäs intro!!!" :D
Hör jag Knock you down och Vanilla twilight så tänker jag på Lina och alla våra roliga partykvällar ;)
Hör jag Break your heart, Do you remember så tänker jag på Carro och Heartbreak.
Hör jag Forever med Chris Brown så tänker jag på Linda. Också om jag hör Just the way you are eller Hot tottie så tänker jag också på Linda och alla våra Los Angeles minnen ;)
När jag hör nån låt med Justin Bieber så tänker jag på Giulia, haha!
Aa, de var väl några av dem. Vissa ska jag inte nämna :D Mahaha.

Jag hade faktiskt tänkt att dela med mig av några bilder från dagen, men nu råkade jag glömma min kamera i Beckys bil.. Så det får bli imorgon eller nått. :)
Imorgon bitti kommer även Noah hem från sin pappa, killarna är lediga imorgon för att det är Columbus day. Vet inte vad det innebär, men alla är lediga iallafall. Han kommer tidigt imorgon bitti (kl 9) så jag får gå och lägga mig i tid idag. Höhö.
Hörs♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0