Update, 6 okt

Ja, so ni kanske märkte så var jag inte på topp när jag skrev det förra inlägget.

Det är bättre nu. Jag kände mig mycket bättre efter att jag vart ute och gått i skogen med Foxxy en timme på förmiddagen, så det var skönt.

Min värdmamma har inte kommit hem än, hon är ute på middag med någon som hon jobbar med. Så här har man varit effektiv idag med ungarna ;) Haha.
Jag har precis lagt Noah och Matt sitter nere vid tvn, med sin dator i knät, såklart ;) Mark vet jag inte vad han gör riktigt, han är utomhus iallafall. :p

Jag är väldigt trött och ska nog lägga mig och läsa snart innan jag slocknar. Jag har köpt Lauren Conrads andra bok 'Sweet little lies' som jag håller på att läser nu.
Sen har jag lyssnar sönder Bruno Mars nya singel, Grenade också.. :) Väldigt bra!


-Om 23 dagar kommer pappa och Anna hit! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0