Sunday in Baltimore

Hejhejhallå.

Förra helgen skulle jag, Becky och Cornelia ju egentligen åkt till Towson, men eftersom att jag var tvungen att jobba så blev det inget med det då. Därför bestämde jag att jag skulle dit den här helgen, dock kunde inte de andra hänga på, så jag åkte dit själv. Haha, första gången jag körde själv till Baltimore! Hittade rätt gjorde jag till och med ;)

Kom fram till Towson strax före 14.00 och träffade på Bryan som jobbar på Ed Hardy.. Pratade en stund innan han var tvungen att gå och stämpla in. Så jag tog en runda på första och andra våningen och gick sen tillbaka till Ed Hardy för att titta runt lite där inne. Fick med mig 2 kepsar därifrån.. (köp en och få en gratis) ;) maha.
Efter det tog jag en runda på tredje och fjärde våningen.. sen blev jag trött i benen. Haha! Jobbigt att gå så mycket! Tog en liten paus och köpte en smoothie och satte mig ner och ringde Elise och Becky.
Jag fick även med mig en Baltimore Ravens jersey med Flacco's namn på ryggen. ;) Bild på det kommer förmodligen imorgon.

Efter att köpcentret stängt så åkte jag och Bryan till Burger king för en snabb middag innan han var tvungen att åka oc jobba igen. (på ett annat ställe) Efter det satte jag mig i bilen och körde tillbaka till Delaware igen. :)

Nu ska jag titta klart på The Hungover som jag började titta på igårkväll, sen sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0