Skön dag!

Var med min värdmamma till Best Buy idag och köpte mig en kylplatta till datorn, eftersom den blir överhettad varje gång jag startar den.. Men nu verkar det vara bättre iallafall.
Pff.. sen då. Jo jag var tvungen att åka och hämta N från skolan en timme tidigare för att "han hade ont i magen". Så det var bara att skjutsa hem honom och sen direkt tillbaka till skolan för att hämta M, för att N inte ville vänta på honom i bilen.
Sen dess har det faktiskt vart lugnt och skönt, vi åt kyckling och potatis i ugn, det blev väldigt gott! Efter middagen tog jag med alla (utom M) på promenad i skogen bakom husen innan det blev mörkt ute. Idag har det faktiskt vart riktigt skönt ute! 20 grader var inte helt fel! :)

Får se om jag orkar kolla på Gossil girl som börjar snart, eller om jag bara ska duscha och lägga mig och läsa Twlight..? Det visar sig.
Här är lilla Mackenzie Foy som ska spela Reneesmee i nya Breaking Dawn. Så det ser jag fram emot! Också att Eclipse släpps på dvd i början av december :D weeiii

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag sa ju att den skulle bli överhettad!

Miss u!

2010-10-26 @ 12:46:30
URL: http://felindas.blogg.se/
Postat av: elin

Haha ja.. :p

Jag saknar dig med! Jag lär komma och hälsa på i lägenheten när jag kommer tillbaka! ;)

2010-10-26 @ 14:58:27
URL: http://elaaajjn.blogg.se/
Postat av: Linda

Jaaaaa skynda skynda!! :)

2010-10-27 @ 06:46:37
URL: http://felindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0