SJU MÅNDER

Godmorgon.
Igår jobbade jag som vanligt, när jag hjälpt till med middagen här hemma så åkte jag till Becky och så väntade vi på Cornelia och när hon kom dit så åkte vi till Acme och köpte massa grejer till vår middag som blev tacos. Det var så jäkla gott!! Har inte ätit det på flera månader, så det gjorde mig glad..och mätt :D

Haha, igår var jag så himla lat. Jag låg i soffan och tittade på massa avsnitt av 'Kungarna av Tylösand' halva dagen, det var seriöst det enda jag gjorde. Man får vara lat ibland ;) Det programmet förstår jag mig inte riktigt på, men det är ändå roligt att kolla på.

Idag är det fredag och ikväll blir det nog filmkväll skulle jag tro, men vet inte riktigt vart än. Idag har jag även varit här i USA i 7 månader, helt otroligt vad tiden går fort! Snart kommer pappa och Anna också. Jag har bokat hotell på Manhattan till oss från lördag-söndag när de är här, så det blir roligt. :)

Just nu sitter jag och tittar på The Millionaire Matchmaker, det är väldigt roligt! Ska ta tag i mig själv och träna lite innan jag ska duscha och gå och handla lite nödvändiga grejer. (dvs, ingen shoppingrunda)
Så nu lär jag sätta fart här hemma. :)
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0