October 7th.

Nu har jag precis kommit hem, jag har varit och träffat Giulia innan hon åker hem till Danmark idag. Så tråkigt, jag önskar att hon kunde stanna :)
Hon skulle iallafall skicka lite grejer hem med posten så jag mötte henne och Xenia på postkontoret i Hockassin.
Haha, hon gömde sig för att hon inte var fixad.... x)



På vägen dit stannade jag på Dunkin' Donouts och köpte en munk och en vanilla chai, så jäkla gott!! :) Så det blev min frukost. Det är superfint väder ute, så får se om jag tar med Foxxy ut på en promenad igen.
Helgen kommer bli nice! Imorgon åker min värdmamma och hennes vän till NY och kommer vara där hela helgen, båda killarna ska till Baltimore, och förhoppningsvis åker jag, Becky och Cornelia (ev. någon mer) till Towson, MD på lördag. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0