IKEA & Longwood Gardens

Nu har jag precis hämtat min kamera hos Becky så nu har jag lite bilder att visa.
Igår åkte jag och Noah till hans klasskompis Ryan som han skulle ha playdate med, eftersom de var lediga från skolan. Ryans mamma Suzanne skulle ta dem till Longwood Gardens, PA och jag hängde med. Hon är så himla trevlig och snäll! Longwood Gardens är underbart fint, det är en stor trädgård med alla möjliga blommor, träd och andra växter i och fontäner bland annat. Så Suzanne visade mig runt där, medans Noah och Ryan sprang runt och lekte.

Det började på 1700 talet, då de byggde stället.. Sedan såldes det till Pierre S. du Pont som startade hela trädgårsverksamheten. Förövrigt så är du Pont familjen otroligt rika. Varje år stänger de Longwood Gardens och har en typ familjefest där. Så, lite hitsoria ;)
Dock har jag ju inga bilder därifrån eftersom jag glömde kameran hos Becky, men Suzanne tog lite bilder med sin kamera som hon ska skicka till mig. Men till dess tar jag några bilder från Google. :p



Här ska jag hämta pappa och syrran om 17 dagar! :D


Longwood Gardens


awesome!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bra att gå i skolan. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-13 @ 18:54:42
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0