Less

Nu är jag frustrerad, igen. Jag som hade sett fram emot den här helgen så mycket.
Jag, Becky och Cornelia skulle sova hemma hos Becky idag, hennes värdfamilj är borta över helgen. Imorgonbitti skulle vi åka till Baltimore och jag skulle visa dem Towson.. Och på kvällen imorgon skulle vi vara hemma hos Becky och laga middag och ha det trevligt. Men nej.
Min värdmamma ska till New York med en av sina tjejkompisar över helgen, N's pappa hämtar upp honom idag där han ska spendera helgen och tanken var ju att M också skulle åka till Baltimore idag, men hans pappa och hans flickvän delar bil, så han ville inte att M skulle komma när han inte hade nån bil. Och M vägrar åka till N's pappa över helgen för att han och hans flickvän bråkar typ hela tiden. Det är förmodligen även där N har fått sitt dåliga humör ifrån btw.
Så det hela slutar med att jag måste stanna hemma med M, bara för att han vägrar åka någonstans. Min värdpappa ska åka med hans dotter till New Jersey så han kan inte stanna hemma heller.
Så, helgen kommer att spenderas här hemma i huset, med M sitta uppe på sitt rum med sin dator, så honom kommer jag inte ens att märka av när jag är hemma, förrutom när jag måste påminna honom om att äta.

Att allt ska vara så komplicerat. Nu ska jag ta en långpromenad med hunden  igen.
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0