FLYERS - TORONTO

Det var så jäkla roligt att gå på hockey igen! :)

Vaknade vid 12.00 idag, jag hade då sovit i 13 timmar i sträck. Hehe, men det var riktigt skönt att sova ut! Åt frukost och slappade lite innan jag åkte till Concord Mall för att hämta upp Sandra som skulle gå med mig på hockeyn. Vi började med att äta köttbullar på IKEA och sen köpte vi julmust på vägen ut. :p
Eftersom att Phillies (baseball laget) hade match typ samtidigt som Flyers så var jag lite orolig för trafiken.. trodde det skulle vara sjukt mycket bilar runt området där, eftersom de har alla arenorna på samma ställe.
Men när vi väl kom dit så var det inte så farligt, vi hittade parkering snabbt och sen gick vi runt en stund där inne. :) Jag lägger upp några bilder här, resten ligger på Facebook redan ;)
Philadelphia :)

Sandra och jag utanför IKEA!


För att fördriva lite tid så var jag och Sandra vid in och utgången för spelarna. Vi "give-me-fivade" med flera av Torontos spelare (inte alla som gjort det!) ;) , och det finns inte en chans att Jonas Gustavsson inte kunde ha hört mig när jag skrek "JONAS" när han gick förbi. Hahaha, pinsamt, men kul ;)




Flyers vann med 5-2 och det var en väldigt rolig match! =)
Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, men det blir nog lugnt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0