DIF-BIF

Ni förstår inte hur trött jag var imorse! jeez. Tror att jag halvsov mist en 30 minuter senare. Annars var allt som vanligt imorse.. regnade gjorde det också.
Idag har jag pratat med hela familjen på Skype, vart och handlat på Happy Harry's, vart till banken och så var jag och handlade mat till grodan. ;)
Min värdmamma har bett mig stanna hemma nu mellan 12-14 för att det skulle komma en gubbe och fixa lite småsaker här hemma, dock är han inte här än..

Sen skulle jag ju ha lagt in bilder på det jag köpte i Baltimore, men min kamera gav upp och ville inte starta. :(
Så det får duga med en bild från webkameran ;)


Nu sitter jag och lyssnar på Djurgården-Brynäs på SR.se. Tur att jag har det härborta så man hänger med lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0