Det närmar sig...

Idag har jag:

- Åkt till Wilmington och Greyhound station
- Städat mitt rum
- Damsugit
- Tvättat
- Städat trappen (det behövdes)
- Var till banken
- Köpt mat till Bob

Det låter inte så mycket, men det tog sin lilla tid. Imorgon har jag även 17 andra grejer som jag måste fixa innan vi hämtar pappa och Anna på flygplatsen i Philadelphia!!! :) De landar 16.45, mitt i rusningstrafiken, perfekt ;) Haha, nä men det blir fint!
Efter det ska vi åka till en restaurang här i närheten och äta lite innan de kan få åka hem och sova av sig jetlagen, vilket dem bör göra ganska snabbt eftersom vi åker till NYC på lördag morgon! Vi ska bo på Crowne Plaza, på Broadway, väldigt nära Times Square, så det är nice!
Vi stannar i NYC över natten och kommer hem på söndagen, självaste Halloween. Höhö.
Imorgon lär jag åka till banken igen, packa inför NYC, städa badrummet och två andra grejer som är hemliga, ut i fall att någon av dem skulle råka läsa bloggen imorron innan planet lyfter ;)

I skrivande stund så ligger de och sover nu.. eller kanske inte, för de verkade ganska nervösa inför resan och kanske inte kan sova? Hur som helst, om ca 3 timmar åker de till Arlanda. :) Känns som att det var förra veckan jag stod där och det var jag som skulle åka... det är 7,5 månader sedan. Helt sinnes vad tiden gått fort!

Nä, nu ska jag dricka upp min cola och hoppa in i duschen så man är ren och fin imorgon ;) Haha!

Hihi, bild från mina blonda dagar. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0