9 oktober 2010

Idag vaknade jag kl 08.00(!!!) Jag har nog inte vaknat så tidigt på en ledig dag på väldigt länge! Inte kunde jag somna om heller.
Vid 11 åkte jag, Becky och Cornelia till Marshalls, Kohl's och Concord Mall. Jag som ska spara pengar fick med mig en skiva, en tröja och ett par jeans hem..bra jobbat elin. Jag köpte Bruno Mars nya skiva, den ska jag ha i Volvon ;) Haha.

Åkte hem, tog det lugnt och sedan kom Becky och Cornelia hit så tittade vi på Disneyfilmer, Becky köpte den nya versionen av 'Skönheten och odjuret' idag, så den tittade vi på. Jag hade helt glömt bort vad den handlade om..så himla länge sedan jag såg den. Vi såg också 'Den lilla sjöjungfrun' och 'Aladdin' :) 3 filmer på en kväll är inte illa!


-Brynäs spelade mot Timrå hemma i Läkerol idag, innan 'huvudmatchen' så hade Ove Molin satt ihop ett eget dreamteam som skulle spela mot Timrå's veteraner, i och med att Ove Molin har lagt skridskorna på hyllan som man så fint säger. ;) Så det var hans sista match och då flög de till och med över Tom Bissett till Gävle, då Molin såklart ville ha med Bissett i hans dreamteam!
Jag och pappa var faktiskt på matchen där Bissett gjorde hattrick i gamla Gavlerinken i den fjärde finalmatchen mot Modo -99. Gud vad länge sedan! Men jag minns det fortfarande. Kanske dels för att jag var centimetrar från att få en puck i huvudet som en Modo spelare råkade(?) skjuta upp på läktarn ;) Den pucken ligger fortfarande i vårat garage någonstans..Tråkigt att jag missade alltihopa nu när de hade nästan alla där igen.
Jag tröttnat aldrig riktigt på youtubeklippen från det året... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0