5 days left

Jag förstår inte hur jag kan vara såhär trött hela tiden! Igårnatt sov jag 13 timmar i sträck.. vaknade inte en enda gång. Och idag vaknade jag ioförsig vid 10.00, men ändå är jag väldigt trött nu, och klockan är inte ens 21.00.
Dagen har inte varit händelserik alls, efter 13.00 åkte jag, Bonnie och Mark till Trader Joe's och köpte lite mat, var också in på Panera bread och köpte med en lunch som jag åt i bilen på vägen hem.
Efter det kunde jag inte göra så mycket mer, Bonnie åkte med Matt till hans kompis och Mark åkte för att träffa hans dotter. Så jag var tvungen att vara hemma när Noah kom tillbaka från Baltimore.
Men det kanske var lika bra, kände mig så himla slö idag, dock fick jag undan all disk i köket så det såg lite finare ut. Sedan satte jag mig i soffan och skulle kolla på The Grudge 3 (skräckfilm för dem som inte vet). Den gick på tv när det var ljust ute, så då tänkte jag att jag lika gärna kunde titta på den. Skulle aldrig kollat på den själv om det vart mörkt! Haha.
Jag hann kolla ca 20 minuter på den innan Noah kom hem, så då var det bara att byta kanal till Nickelodeon. ;)

Om 5 dagar kommer pappa och Anna! Hihihi. Har en del som ska göras innan det.
Ska nog lägga mig och läsa Twilight som jag börjat läsa nu... haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0