10 days left!!

Är lite irriterad att de visar ett avsnitt av Gossip Girl som de visade för några veckor sedan på tv.... Det ska vara ett nytt avsnitt juuuu! Drygt.
Hur som helst så har jag vart för slö för att ta nå kort på de jag köpte i Towson.. men imorgon, kanske. :)



Just nu har klockan blivit över 24.00, alltså är det 19 oktober i Sverige. Och DET betyder att pappa och Anna är här om 10 dagar!! Inte nu på fredag, men nästa... :D weeiii!
Jaja... nyss kollade jag på Ullared på kanal5.se där Sandras familj var med, det var kul att se :D Hahaha!
Ska nog lägga mig och läsa lite nu eftersom jag sket i att kolla på Gossip nu.. Om det är någtot jag missar så spelar jag in det iaf ;)
OCH på lördag ska jag gå på Flyers-Toronto!!!!! :D Kommer bli asnice! wohooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0