Do you ever feel like a plastic bag?

I fredags så hade jag tagit dem till skolan som vanligt och jag hade tittat på tv ett tag innan jag gjorde mig iordning för att åka till Walmart. När jag precis kommer fram dit och ska parkera så ringer de från killarnas skola och säger att mitt minsta värdbarn hade gråtit och nu var han hos skolsköterskan, så de ville prata med min värdmamma men hon jobbade ju och satt i möten, så då ringde de mig istället. Jag sa att jag skulle försöka få tag på henne, annars skulle jag åka och hämta honom.
Några dagar tidigare hade han ramlat på en typ av scooter som de har på idrotten, och klagat lite på att han hade ont i huvudet. Så jag fick åka och hämta honom och skulle ta honom till doktorn. När jag kommer till skolan så har han bara ont i ögonbrynet, men jag måste ändå göra som min värdmamma sagt och ta honom till doktorn ;)

I bilen på väg till doktorn så satt han och sjöng med till låtarna på radion och sa att han hoppades att de skulle ta röntgenbilder, 'cause that would be sooo cool' tyckte han.
Vi går upp till receptionen och det är då han förstår att han verkligen ska till doktorn och börjar gråta, får något utbrott och säger att han mår mycket bättre och vill åka tillbaka till skolan. Haha. Jag orkar inte.
Men som sagt så var jag tvungen att ta dit honom iallafall. Och så lär jag prata med den suriga kärringen i receptionen som inte kan bli mer otrevlig typ.
Så doktorn kommer fram till att det inte är något allvarligt så jag tog med han hem. Medans vi väntade på att de andra skulle komma hem så spelade vi massa spel. :) Vid 16 åkte Bonnie, Mark och Noah till Baltimore för att lämna av Noah hos sin pappa.

På kvällen åkte jag till Eric i Newark som var på fest med hans kompisar, de är alla väldigt roliga och trevliga så det var superkul! Claire's syster var med också... hon är 15 och hängde på oss ut :P En annan tjej som var med kände dem som jobbade där så de kollade inte leg. Dock blev de utslängda efter att de sett henne smakat på en annans drink och när hon inte kunde visa ID så blev de utkastade :p
Vaknade tidigt dagen efter och åkte tillbaka hem hit.

Lite senare på dagen så åkte jag till Christiana Mall för att träffa Elise, de har satt upp jättemycket juldekorationer nu och till och med tomten var där ;)


Efter Christiana så åkte vi hem hit och tittade lite på tv och tog det lugnt innan vi gjorde oss iordning för en utekväll. Åkte ner till Main Street och hamnade på ett Winehouse, där vi gjorde bort oss lite, men den historien kan jag ta en annan gång ;) Hur som helst så åt vi förrätt där och sedan gick vi till Iron hill där Eric också kom och joinade för middag. :) Efter det åkte vi hem och jag slocknade dierkt.



Jag var på Target för några dagar sedan och köpte 2 böcker ;)

Imorgon, måndag 15 november, så är det 8 månader sedan jag lämnade Sverige. Fränt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0