To give thanks

(En grej som jag glömde skriva om under Thanksgiving.)

Thanksgiving handlar ju om att tacka för allt, typ.
Så när vi sitter vid bordet med all mat framför oss, så ska min värdmammas syster Margie give thanks. Hon säger något kort om varje person och när hon kommer till mig säger hon "I want to thank Elin for being here with us and sitting there beeing so damn cute." Jag började gapskratta men försökte hålla mig så gott det gick med tanke på att hon inte var klar än. Resultatet av detta blev att jag gråter för att jag skrattar så mycket. :)

Mitt försenade Thanksgiving thanks;
I want to thank my family and friends for always being there for me. I will always love you no matter where or how far from each other we live.
And I am very thankful that I came to this hostfamily, I couldn't have come to a better one.
Love, Elin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0