There's a spark in you

Min mamma fyllde år igår så, grattis i efterskott mammi!! ♥

Helgen har varit helt ok! :)
I fredags var jag ut i Wilmington med Becky, Mattias, Cornelia, Diana mfl. Det var riktigt kul! Först var vi på en bar som jag inte minns namnet på, men vi hade roligt där inne iallafall. Det satt en kille vid baren helt ensam och han såg lite konstig ut, så jag och Cornelia gick fram och frågade om vi kunde ta ett kort med honom. Hahaha, jag vet inte varför, men det var roligt och han såg glad ut efter det iallafall. x)
Cornelia was thirsty ;) Haha, nä men den ena var min..



Undefeated ;)


Efter baren så gick vi till Delaware ave. där det är massa fler uteställen. Riktigt rolig kväll! =)
Den natten sov jag hos Diana och morgonen efter åkte jag hem hit igen, slappade typ hela dagen, på eftermiddagen åkte jag till DSW, Old Navy och Burlington... Hittade 2 par skor som jag egentligen inte riktigt hade råd med, men jag ville verklige ha dem!
Sen när jag kom hem så åkte vi alla (utom Matt) till Christiana Mall för lite shopping min värdmamma skulle göra där och så åt vi även Chick-Fil-A, asgott! ;) Har för mig att vi kom hem runt 20.30 och efter det tittade vi på Grown Ups. Sedan blev det sängen. :)

Vaknade kl 10 idag och gick upp och åt en everything-bagel med cream cheese på. Efter frukosten åkte jag och Bonnie till Acme för att handla lite matvaror.. Nu sitter det 6 st 8-åringar nere och bygger lego, de håller på med legoclub, det är en typ av legotävling inom skolan eller något. Som tur är så jobbar inte jag och behöver inte vara där ;)
Nu på torsdag så är det Thanksgiving här! Jag är superexcited inför det! Dock har killarna ledigt från skolan hela veckan, men det ska nog gå bra. Vi åker till Baltimore på torsdagmorgon och åker förmodligen hem igen samma kväll. På vägen hem ska vi även plocka upp Matt's kusin Phil, som ska stanna med oss tills på söndag. :)
Så så ser veckan ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0