Thanksgiving tomorrow!!

Imorgon är det Thanksgiving, vilket jag ser fram emot väldigt mycket. Vi ska åka till Balimore, samma hus där min värdmamma växte upp och där hennes syster och son numera bor. Dit kommer också Bonnie's bror och hans son. Så det kommer bli roligt. :)
Veckan har rullat på som vanligt, Matt har haft 2 prov måndag och tisdag morgon, så jag har skjutsat honom till skolan kl 7.30 och sen åkt hem en timme och sen åka och hämta honom igen 9.30 Sedan har han simträning kl 15.00 så då är det bara åka tillbaka till skolan igen och sen hämta honom igen kl 18.00. Det har blivit väldigt mycket fram och tillbaka, men det har gått bra trots att det tar typ 20 minuter härifrån till skolan.
Vi kommer förmodligen åka hem imorgon kväll och då hämtar vi upp Matt's kusin Phil också, han stannar här tills på söndag. På fredag är det Black Friday, alla affärer har världens rea och öppnar suuuupertidigt på morgonnen! Och så ska jag förmodligen till DC på söndag. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0