Thanksgiving & Black Friday

I torsdags på Thanksgiving åkte jag och min värdfamilj, minus Noah, ner till Baltomore och min värdmammas släkt. Vi åkte härifrån strax före 11, gjorde ett stopp på Dunkin' Donuts för frukost och sedan fortsatte vi i ca 1,5 timme till innan vi var framme.
Direkt när vi kom fram så börjades det att blanda drinkar och börja med maten. Johnny friterade kalkonen, det blev asgott! Medans vi andra hjälptes åt med det andra som typ mashed potatoes, pork, rostade grönsaker, såser osv. :)











Så jag höll igång från ca 14.00 till typ 23.30 då jag slocknade i soffan där Matt skulle sova, men han och Alex satt och spelade tv-spel då. Jag vaknade 01.30 igen och insåg att alla andra hade gått och lagt sig. Haha. Matt satt och sov bredvid mig och jag tänkte låta honom ta den soffan så skulle jag hitta något annat.
Jag gick upp för trappen och vandrar runt lite och ser att alla soffor är upptagna. Hahaha. Så jag gick och tog ett glas vatten innan jag gick ner för trappen igen och hittade ett täcke och kudde så la jag mig på heltäckningsmattan och sov där. Det var inte det smartaste jag gjort kanske med tanke på att det fanns fotöljer uppe som jag hade kunnat sova på, men så långt tänkte jag inte. xD
Vaknade ett par gånger och vid 7.30 vaknade jag med världens huvudvärk! Inte roligt. Matt var också vaken av någon konstig anledning och han sa "Elin, do you wanna sleep on the couch?" Och jag sa att jag inte skulle sova något mer ändå, så det var lugnt. Han trodde inte på mig och drog mig upp från golvet och upp på soffan, jag slocknade direkt. Jag måste ha vart tröttare än jag trodde. Själv la han sig på golvet. Snällt av honom :)
Sååååååå, jag sov i typ 2 timmar till och vaknade före 10.00. Vid 12.30 åkte vi hemåt igen, det blev aldrig av att hämta upp Phil på hemvägen.

Väl hemma så var alla helt borta. Jag var så jäkla bakfull, men eftersom det var Black Friday så var jag tvungen att dra mig till ett köpcenter. Bad idea.
Inne på Christiana var det så jäääkla mycket folk och jag orkade verkligen inte. Usch bara. Var där i ca 30 minuter utan att köpa något innan jag mötte upp Beacky för att äta, vi åkte till Red Robin. :)
Idag åkte jag dit igen, jag mådde bättre och det var betydligt mycket mindre folk, så jag fick med mig lite grejer hem. Sedan tittade jag på Titanic för 98432'e gången och den var lika sorglig fortfarande. Haha, jag satt i soffan och grät.
Imorgon ska jag till Washington DC, så jag borde gå och lägga mig snart så jag orkar upp imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0