Hemma med sjukt barn

Noah har varit hemma från skolan idag, han mådde tydligen inte så bra imorse. Det betyder att man blir fast i huset hela dagen för att titta på tv typ. :p Hela jäkla dagen har jag fått höra "Elin, jag är hungrig, Elin, kan jag få mat, middag, snacks?" Jag blir så less. Det finns inte ord som kan beskriva hur frustrerad jag blir över ungen.
Han blir så elak när han inte får som han vill. Samtidigt är det ju inte min unge, så jag kan inte riktigt uppfostra honom som jag vill, men om jag får ungar någongång i framtiden så ska de fan inte vara bortskämda! ;)

Så idag har det varit en titta på tv-dag, inte mer än det. Till middag hade vi lax, det var supergott!
Nu sitter jag här på mitt rum, halvlyssnar på Flyers matchen som de spelar mot Tampa Bay Lightning i bakgrunden. Efter den första perioden var det 5-4!!! 9 mål på en period!

Det var väl allt jag hade att komma med idag. Vilket tråkigt inlägg, haha!
Ska gå och fortsätta läsa Kendra's bok om en stund.
Snart är det ju Thanksgiving också! Det kommer bli superroligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0