Football!

Igår var jag på min första amerikanska fotbollsmatch!  Dock college football, men ändå. Det  är helt otroligt att det är så stort här borta! University of Delaware mötte Towson, jag gick med min värdmamma, Noah och Noah's klasskompis familj. :) Hur kul som helst!
Matchen började 15.30, vi var där vid 14 för att umgås och dricka lite alkohol på parkeringen med alla andra amerikanare, haha!





Delaware vann (såklart;)) med 48-0(!!!!!!!!!!) Haha, Towson var kassa. Trots detta så älskar jag fortfarande Towson Mall ;) Jag och Bonnie tröck i oss en varsin footlong korv med bröd också... men bild på det får komma en annan dag. :)
Igår kväll efter footballen så kom Sara och Camilla och hämtade mig så åkte vi till Eric i Newark för lite hemmafest då det var homecoming för college igår ;) Det var väl helt ok, dock var folk trötta efter att de vart uppe och druckit hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0