Cougar warning....

Hörde att det snöade hemma i Gävle för ett par dagar sedan, jag blev lite avis. Visst är det jättefint ute nu med alla löv osv, men jag längtar till snön och julen. Det kommer bli så jäkla roligt att fira en amerikansk julafton, och så är det ju Thanksgiving innan det också i slutet av november!

Igår vaknade jag upp med världens huvudvärk och ont i halsen, mådde inte alls bra. Kanske kan det bero på att jag och min värdmamma delade på 1½ flaska vin kvällen innan? Haha, huvudvärken kom nog därifrån, sen är jag faktiskt riktigt förkyld också och därav mitt halsont. :p
Så efter att jag skjutsat killarna till skolan så la jag mig i soffan och somnade, vaknade upp klockan 12 igen... Så det blev en tre timmars nap för mig, vilket var skönt!

Idag blir det ganska lungt, sitter och tittar på Live with Regis & Kelly och ska försöka komma iväg till Christiana Mall en snabbis snart.. har sett lite grejer jag skulle vilja ha ;) Så imorgon är det äntligen fredag igen! Det ser jag fram emot. :)
Haha förresten så berättade min värdmamma att det var någon som sett en cougar här i vårat område..Vet inte om man ska tro på det eller inte? De är ju ganska stora??


Meeeeen för säkerhetsskull så kommer jag inte gå allt för långt in i skogen med Foxxy nu på ett tag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0