School fair !!

Igår hade Noah sin Fair för lower school på skolan, då kändes det som att jag verkligen var i USA. Alla föräldrar hjälpte till, de hade ett skolband som spelade musik och ponnyridning. Blev faktiskt sugen på att rida igen när jag såg de små ponnisarna :)

Bara jag som la märke till att de inte använde hjälm?? :p


Mark och Bonnie kom förbi också en stund, och det var verkligen tur! För jag var tvungen att fixa klart allt med hotellet i New York så vi inte skulle bli av med rummet och det blev lite krångel så jag var tvungen att åka hem från farien för att föra över pengar till mitt konto så jag kunde betala hela summan på mitt kort och sen åka tillbaka till skolan igen. Men det löste sig ju till slut iallafall :)
När jag kom tillbaka så åkte Mark och Bonnie iväg för att äta middag eftersom det var Mark's 50 årsdag!! :)
Jag tog hem killarna nån timme senare och så åt vi pizza och tittade på film!

Idag har jag, Bonnie och Noah vart på Walmart! De köpte en del saker till Noah's skolprojekt och sedan åt vi på Subway.
Medans han och Bonnie fixade med skolgrejen så höll jag på med mitt egna lilla projekt. :p


Haha jag orkade inte göra 50 små stjärnor så det blev gånger 50 istället. ;) Plus ett hjärta. Haha!
Fint va? xD
Ikväll ska vi åka till Bonnies vän på middag, det blir nice. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0