3 maj 2010

Idag har jag varit ganska duktig faktiskt. Gick som vanligt upp 6.30, alla var redan uppe då eftersom Bonnie skulle ta med Matt till hans ev. highschool som han ska börja i nästa termin, de var tvugna att åka härifrån kl 7 så det var därför de var uppe tidigare. Kl 06.50 kommer Bonnie på att hon måste klippa Matt's hår lite, på den skolan som är katolsk så får de inte ha hår som går ner över kragen tydligen.. :p
Så 7.30 åkte jag med Noah till skolan, åkte tillbaka hem hit igen och åt frukost och efter det åkte jag till YMCA för att träna lite.

Nu har jag ätit lunch och tagit en långpromenad med Foxxy.
-Jag förstår mig inte på vädret här riktigt, det är konstigt. Imorse till exempel, det regnade och jag trodde det skulle vara lite halvkyligt ute, men det är väldigt varmt och fuktigt! Just nu är det mulet och fuktigt..

Glömde skriva en sak som hände igår när jag åkte hem från Elise. När man åker till/från stranden så måste man åka igenom 2 tullar och betala en liten summa, på vägen dit var det 1 dollar på varje ställe. Hade helt glömt bort att jag skulle betala tull när jag var på väg hem igen, det enda jag hade i kontanter var en dollar plus några mynt, så jag klarade mig igenom den första tullen som nu kostade 2 dollar för att åka igenom en. Får lite panik när jag inser att jag inte kan betala de resterande 2 dollar till den andra tullen och frågar tanten i den första vad jag ska göra. Hon sa att jag skulle köra av nästa exit och leta upp en ATM, tack för den hjälpen.
Som tur var så var jag i Dover då, som är hyfsat central, så jag frågade mig fram var jag kunde hitta en bankomat och hittade en i ett köpcenter. Det tog mig 30 minuter och sedan var jag påväg hem igen.

Kom hem och packade upp alla saker jag köpt och sedan pratade jag med Elise på skype innan jag gick och la mig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0