Past days

Igår morse så var jag med Bonnie till Noah's skola, där de i hans klass hade frukost teater. Cute. De började med att vi fick sätta oss ner vid små bord för att sedan beställa in det vi ville ha till frukost, sedan hade de en liten teater om USA och deras historia typ.
Pratade med Anna som tyckte vi kunde åka till IKEA, klart man är på där! Kan ju inte missa IKEA ;) Hur som helst, hon kom och hämtade mig runt 10.00 någongång så åkte vi in till Philly.
Fick med mig hem hallonsaft, kolaremmar, ballerinakex, päroncider och kokosbollar bland annat! :D Åt även köttbullar, gravad lax och vitlöksbröd i restaurangen där.
Sedan åkte vi tillbaka hem, på motorvägen vid IKEA var det en olycka i motsatt körfält, och den bilkön kan inte ha varit rolig att stå i.. usch vad lång den var!


Fin dalahäst! hihi! Svea & Philly


Hä Dö?!


Imorse så gick jag upp kl 06.00, var tvungen på grund av att jag skulle skjutsa Noah till skolan först, sen skjutsa Matt till tandläkarn, åka och tanka, hämta Matt och skjutsa han till skolan. Idag har det förövrigt varit underbart väder! Lätt 35 grader!
Jag tog det lite lugnt på morgonen innan jag bestämde mig för att åka till Christiana Mall en liten snabbis. Var nyfiken på om H&M hade öppnat där inne, vilket de hade! Så det blev ett par plagg därifrån och sedan en tröja från Forever 21.
Åkte back home för att gå ut med hunden innan jag åkte till skolan för att hämta killarna,  och vad står det utanför dörren?? Ett stort paket från Sverige! Wohoooo! Det gjorde min dag, nej vecka förresten! :D

miiiiwihihihiihhi :D YUMMIE!!

Ingen i min värdfamilj gillade djungelvrålen, vilket är bra för då kan jag ta alla för mig själv ;) Haha!


Min farmor fyller 80 år idag! Egentligen imorgon för mig, men klockan är ju över midnatt för er hemma i Sverige nu så att. :)
GRATTIS FARMOR!! :) Hoppas du får en jättebra dag!♥


Måste bara lägga in den här otroligt vackra bilden på pappa. (Förlåt pappa) Han har Flyers sakerna på sig medans han grillar :D

Jag saknar er! ♥
Flyers är förövrigt klara för Stanley cup final nu! Mot Chicago Blackhawks, matcherna börjar på lördag, så det ser jag fram emot!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0