I wish our hearts could come together as one

Det är fredag!! Eller, det är ju faktiskt lördag nu för alla i Sverige, men fortfarande fredag här. :)
Så skönt det är med helg!

Imorse så hade Noah en konsert på skolan som jag gick på, barnen sjunger och dansar så det var gulligt. Jag gillade känslan där inne, det var verkligen USA. Satt och tänkte på alla high school-filmer man sett och det ser ut precis som i filmerna. :) Typ High School Musical, haha!
Jag hade lite tid på mig innan allt började kl 9 och orkade inte åka tillbaka hit hem så jag åkte till älskade Wawa för att köpa frukost ;)


Vet inte om man kan räkna det som frukost(?) men det var gott iallafall! =)



De var så söta så! =)
Efter konserten så åkte jag hem, fixade lite och tog med Foxxy till Carusel park som ligger ca 5 minuter härifrån. En gullig park dit man kan ta hundarna, de brukar även ha hästar där på sommaren, men såg inga idag..



Det var skönt att komma ut lite i friska luften efter ett par dagar mesta dels inomhus eftersom jag vart ganska förkyld och det har vart dåligt väder ute. Idag blev det faktiskt riktigt varmt på eftermiddagen så det var nice, men nu har det åskat och blixtrat hela kvällen och stackars Foxxy var så rädd att hon skakade.. ;/
Till middag blev det hämtmat, ett ställe som är typ som Subway.. mackor osv. Nu på kvällen har vi suttit och tittat på hockey. Flyers har mött Bruins nu i slutspelet och Bruins vann de första 3 matcherna utav 7, Flyers kvitterade i matcher och idag var det sista och avgörande 7e matchen. Bruins gjorde 3-0 i första perioden, trodde redan då att det var kört, men icke. :) Flyers hämtade sig och de vann med 4-3!! :D Hoppas jag får chansen att gå på någon mer match innan det tar slut! Nu ska Flyers möta Montreal i 7 matcher till. Hoppas det går braaaa!
Satt förresten och hade videosamtal under matchen med Jonte och Emil som satt och tittade på samma match hemma i Sverige. :D
Imorgon ska Mark ha sin födelsedagsfest här hemma, kan nog bli roligt :p
Och imorgon lördag så har jag varit i USA i 2 månader! Tiden går så himla fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0