less than 2 months..

..-tills jag fyller 21!! wohoo! :D

Igår passade jag på att städa lite här på övervåningen när jag var hemma på dagen. Städade och plockade undan på mitt rum också och insåg ganska snabbt att jag behöver mer utrymme för mina kläder.. Haha! Som tur är så har de en byrå nere i källaren som jag kan använda, den ska jag ta upp sen :)

Imorse när jag vaknade så mådde jag inte bra alls, hade sovit jättedåligt på grund av min kära hals som gjode ont. Även fast jag drack massa honungsvatten igår medans jag satt och tittade på Gossip Girl så hjälpte det inte! Drack det imorse också, men efter det började det göra ont i magen istället.. hum.
Var tvungen att ställa in min date med Anna idag, vi skulle åka till IKEA, men får ta det imorron istället då jag förhoppningsvis mår bättre. :)

Sedan pratade min värdmamma om att åka till ett ställe strax utanför Atlantic City/Ocean City, NJ över den sista helgen i maj som är Memorial day här och låna ett beach house av någon som Mark känner, eller om vi bara hyr ett hus där. Det skulle vara asroligt! Hoppas det blir av :)

Inte den här veckan, men nästa så åker jag till NYC torsdag-söndag, det ska bli så himla roligt!! :)



För exakt ett år sedan så var jag och Susa på Mallis också, det var riktigt skoj ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0