PASSED!

Gud vad trött jag var imorse, men duktig som jag är så tvingar jag mig upp ändå.. Haha :)
Efter jag tog killarna till skolan idag så åkte jag till DMV (Division of Motor Vihicles) för att göra mitt teoriprov som man måste göra för att få körkort, precis som hemma ;)
Dock var det här ganska mycket enklare än det hemma, även fast jag gjorde några fel pga att jag inte läste ordentligt.. Men det gick ju bra tillslut och jag klarade mig. Så nu är det uppkörning om ca 10 dagar.

På fredag fyller Mark 50 år och jag måste ju såklart hitta något att köpa till honom.. Vet dock inte vad, det är så himla svårt!! Han gillar att fiska väldigt mycket.. Någon som har förslag??
Sen är det morsdag här på söndag, så lär hitta något till Bonnie med. Bara för jag har allt det här att göra så drar jag med Anna till Christiana Mall idag för att leta saker till dem.

Det ser ut att bli fint väder idag också så det är nice. =) Tror det ska bli sämre igen efter helgen. Nu ska jag äta lite frukost och sen gå ut en sväng med Foxxy.
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0