Morsdag

Idag är det morsdag här i USA. Så happy mothersday alla mammor i USA!
Jag sov jättelänge idag! Vaknade 10.45, vilket var väldigt skönt faktiskt.. behövde lite sovmorgon. Sedan pratade jag lite med Sandra och vi bestämde oss för att åka till Concord Mall för att titta runt lite. Som vanligt så kan jag inte hålla mig från att shoppa när jag ser något jag vill ha... Men det var riktigt roligt att träffa Sandra igen och vi bestämde att vi ska åka till stranden ganska snart för att träffa Elise.

Köpte en tröja från VS..det står PINK på den. :)

Love pink. De är också från VS, men köpte de för ett par veckor sedan!

Det här köpte jag idag ;D

Den här söta toppen köpte jag när jag var hos Elise, från Michael Kors.
Jag fick en jättefin påse när jag köpte tröjan från Hollister så jag var tvungen att spara den, och nej, jag är inte normal...

Haha x)

När jag kom hem från Concord Mall så höll de på att förbereda mat här hemma. Mark's mamma, hans syster+man och deras 2 barn Jess och Nick kom förbi och åt med oss. :)
Nick är född -94, men om jag inte hade vetat om det hade jag lätt gissat på att han var i samma ålder som mig!! Helt sjukt, de ser så mycket äldre ut än vad de är här...
Nä, nu äre dags att sova snart. Upp med tuppen imorgon igen. :)
Förresten, Carro Wallström kommer hit om några veckor också, hon hade bokat biljetter och allt nu så att hon kommer hit en vecka 31 maj-6 juni. :)
Natti. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0