Living just to find emotion

God morgon!
Nyss kommit hem från att ha skjutsat N till skolan, M är hemma idag för att han inte mår så bra.. Laktosgrejen igen. Segt när det blir så ganska ofta.
Idag ska jag iallafall duscha och greja innan jag ska åka till Christiana Mall igen, glömde en viktig sak förra gången ;) Senare idag på eftermiddagen så ska jag nog åka med min värdmamma till Baltimore när hon skjutsar N till hans pappa för att vara där över helgen. Blir roligt att se lite av en ny stad! :)

Tidigt imorronbitti ska jag dra mig upp ur sängen på min lediga dag för att åka till stranden för att träffa Elise. Måste åka iallafall före 8am för att inte hamna i någon rusningstrafik till stranden.. Vore ju inte så roligt.
Men jag tror det är många som åker idag efter de slutat skolan/jobbet så jag hoppas det inte blir så mycket trafik imorgon. Sen är det extra mycket trafik eftersom det är Memorial day den här helgen, så alla är lediga på måndag.
På tal om måndag så kommer Carro Wallström hit då, hon ska vara här en vecka. Ska hämta henne på flygplatsen i Philly kl 16. :)

Nu lär jag ta och göra lite frukost och duscha. Hoppas på lika nice väder idag med! Igår var det 35 grader! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0