juni, juli, augusti

Sitter här i mitt mysiga rum och lyssnar på Per Gessle, sommarkänsla! :)
För ett tag sedan skulle jag ta en promenad med Foxxy, hann inte mer än upp på kullen på gatan innan hon vägrade gå längre..Vet inte vad det var, men vi gick tillbaka till huset igen. :p
Nu har vi precis ätit lite mat, blir väl lugnt ikväll och titta på tv, förresten så har ju The Hills och The City börjat igen på MTV här! Älskar't!

Min värdfamilj sa att de var tvugna att ta med mig till Mexico eftersom att jag inte hade varit där, haha! :) Det hade vart nice! Det lär väl visa sig i framtiden.. höhö
Hm, imorron fyller Mark 50 år! Så jag jobbar kväll imorgon eftersom Bonnie ska ta med han ut på middag på kvällen och innan det ska Noah ha "Fair" på skolan som de kallar det.. det är typ en kul grej, de har massa stånd där, man kan köpa mat osv.. Så det håller på fram tills 19.00 och efter det blir vi nog bara hemma.

För ett tag sen så var jag inne på Dick's (typ som Stadium) och hittade de här kläderna,

Stod och skrattade lite när jag såg de och var tvungen att ta ett kort ;D
Och här är en video från Phillies matchen jag var på, 45.000 människor på läktarn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0