Helgen med Elise! :)

I fredags åkte jag till Elise, hon hade skickat en vägbeskrivning till henne eftersom deras adress inte finns med i min gps.. hm. Stannade på banken först och sedan åkte jag och tankade innan jag gav mig ut på stora vägen till Elise i Milton. ;)
Det gick jättebra att köra dit, kom lite fel när jag skulle in på gatan bara. Kom dit, hälsade på familjen och lilla Jack som är huuur söt som helst, han skrattar hela tiden. :) Efter ca en timme åkte vi till Que Pasa, en restaurang på stranden, det var jättemysigt där och väldigt varmt och skönt ute!
Jag kunde beställa en margarita utan att de kollade legitimation! Så det blev ett par stycken sådär.... ;)






Vi skulle åka tillbaka hem med Bryan och råkade göra ett stopp på Michel Kors på vägen hem, Elise köpte en väska hon tittat på tidigare och jag köpte en jättesöt topp. :) Första gången jag shoppade halvt onykter, men det var roligt! Haha!
När vi kom tillbaka så bestämde vi oss för att äta grifflar och se på Johan Glans på datorn, la oss i sängen och jag somnade efter en stund.

Dagen efter (igår) var det ännu varmare ute och vi bestämde oss för att åka till stranden! Stannade på Happy Harrys för att köpa lite nödvändiga saker och sedan köpte vi en varsin sallad att ta med till stranden från Kick N' Chicken.





Storstekarn ;) Han låg där hela dagen.

Vi såg även delfiner! De simmade jättenära stranden, men jag hann inte upp med kameran tyvärr.
Vi duschade osv innan vi åkte och shoppade, det blev faktiskt en heldel. Sedan åkte vi till TGI Friday's, Elise åt kyckling och jag åt kött, sedan beställde vi med oss en cheesecake hem. Stannade och köpte lite dricka som vi skulle leka en lek som heter Beerpong med när vi kom hem. :D



Vi började spela runt 21 och slutade inte förren runt 03.00, sedan började Sex and the City the Movie på tv, så vi såg början av de. Jag vann förövrigt hela tävlingen och slockade sen fint i sängen runt 4.30, vaknade idag 9.30, så det blev inte så många timmars sömn. ;) Vi tog det lugn och åkte sen till Rehoboth för att äta lite och titta runt, gick lite på stranden och kände på vattnet, det var iskallt!
Sen åkte vi och shoppade lite till och efter det åkte jag hem.
Nu är det dags att sova, hörs! ♥


Kommentarer
Postat av: Linda

Låter som en toppenhelg! Ringer imorrn... vi lär plan NYC ;) Lovi you

2010-05-03 @ 07:06:12
URL: http://liaberg.blogg.se/
Postat av: Elise

Underbar helg gumman! Tusen tack för att du kom <3

"Skulle jag visa dig nåt?"

2010-05-04 @ 05:40:26
URL: http://elise.miltons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0