Buster

På onsdagar kommer Noah's pappa från Baltimore hit för att ta med Noah ut och äta, umgås osv. När de kommer hem har de med sig en sköldpadda hem.. ehm.?
De hade hittat och bara plockat upp den och tagit med den hem. Dessutom är det en jätteliten sköldpadda, liten bebis.. tyckte så synd om den igår. Min värdmamma blev ganska sur på hans pappa som lät Noah ta med sig den hem och gav honom en lite utskällning.. :p Hur  som helst, idag när hon skulle åka och lämna tillbaka den så träffade hon på N's naturkunskapslärare (hon var tvungen att stanna på skolan innan hon åkte vidare) som övertalade henne att ha den kvar, eller, han ska ta över den efter sommaren. Så nu har vi alltså; en groda, en leopard ödla, en hund och en sköldpadda på nedervåningen. :)

Idag åkte jag till Anna och sedan vidare till Ross som är en affär där de har allt möjligt från kläder, skor, väskor osv. Jag hittade en väska som egentligen inte är en strandväska, men jag ska ha den som det ändå, ;) Den är från XOXO.
Efter det åkte vi till Tacobell som jag egentligen inte gillade så mycket, men det var faktiskt godare andra gången ;)
När vi var mätta så begav vi oss till BJ's, Anna skulle handla lite mat osv innan vi åkte tillbaka till henne och jag var tvungen att börja dra mig tillbaka för att hämta upp killarna från skolan.



Min värdmamma har alltså döpt sköldpaddan till Buster, därav rubriken. Haha! Egentligen är det väl ett hundnamn?

Så himla liten och söt! :)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha snart kan ni öppna ett zoo :)

2010-05-28 @ 18:48:21
URL: http://josefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0