30+

Det är helt underbart väder ute!! Har legat ute halva dagen och solat på verandan.
Innan jag la mig och solade så åkte jag med killarna till skolan, Matt hade ont i magen av laktosgrejen igen och var inte så rolig...
Fick med mig honom till skolan iallafall, när jag kom tillbaka hem så upptäckte jag att han glömt sin lunch här hemma..vilket betyder att jag lär åka dit igen. Men det var ganska lugnt eftersom jag ändå var tvungen att tanka.

Tog ett par bilder för en stund sedan ute i solen. :D



Inte ett moln på himlen! :)

Min värdmamma kom hem för en stund sedan med lunch till oss. :) Very nice.
Så nu har hon pratat runt lite och förhoppningsvis hittat ett kanonhotell tills jag, Linda, Carro och Michan åker till NYC! :D Kommer bli awesome!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0